Termeni și condiții magazin online Homio
1.Informații despre magazinul online
Magazinul online https://homio.ro/ este proprietatea firmei AGROINTERMED SRL cu sediul în Str. Plantelor, Nr. 1, Brăila, Adresa email: contact@homio.ro, numit pe parcursul acestor “Termeni și Condiții” (“homio”, „a/al/ai/ale noastre”, „noi” sau „nouă”).
https://homio.ro/ este un magazin online, iar folosirea site-ului se referă la vânzarea prin intermediul internetului a produselor și serviciilor din domeniul homio.ro. Secțiunea “Termeni și Condiții” conține dispoziții obligatorii fiecărui utilizator înregistrat sau neînregistrat al magazinului online https://homio.ro/ . Înainte de cumpărarea de produse și plasarea unei comenzi de pe magazinul online https://homio.ro/ va trebui sa fiti de acord cu Conditiile generale de vanzare ale https://homio.ro/.
2.Schimbări ale magazinului online
Homio își rezervă dreptul de a șterge, modifica, adăuga sau suspenda în orice moment porțiuni ale conținutului său. De asemenea, Homio își rezervă dreptul de a restricționa accesul utilizatorilor la întregul, sau la o parte a conținutului al site-ului.
3.Proprietatea intelectuală
AGROINTERMED SRL , autorizează vizualizarea și descărcarea de copii ale materialelor de pe https://homio.ro/ doar în scopuri personale, nu pentru uz comercial. AGROINTERMED SRL , acordă dreptul de a utiliza acest magazin online și de a trimite către acesta mesaje, date sau informații. Utilizatorii site-ului pot trimite comentarii, sugestii, observații sau idei, prin oricare din metodele puse la dispoziție atât timp cât conținutul acestora nu este ilegal, amenințător sau defăimător la adresa AGROINTERMED SRL sau a unei terțe părți. Este interzisă trimiterea către AGROINTERMED SRL sau https://homio.ro/ a mesajelor care conțin viruși, scrisori în lanț, derularea de campanii politice sau publicitare, sau orice altă formă de spam. Conținutul magazinul online https://homio.ro/, nu poate fi reprodus, copiat, duplicat, revândut, vizitat sau exploatat în scopuri comerciale fără acceptul scris prealabil al AGROINTERMED SRL .
Dacă aveți întrebări în legatură cu drepturile de autor, vă rugăm să ne contactați la: contact@homio.ro.
4. Dispute și conflicte
Orice tentativă de accces neautorizat la magazinul online și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente. Orice conflict apărut între companie și clienți se încearcă a fi rezolvată pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care aceasta nu este posibilă se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor românesti. Termenii și Condițiile se supun legislației românești. În caz de litigiu, se va încerca inițial o rezolvare pe cale amiabilă. În cazul în care nu se poate ajunge la o înțelegere pe cale amiabilă va fi considerată competența instanței românești.
Dacă aveți probleme legate de comandă, ce nu pot fi rezolvate prin email sau cu consilierul de vânzări, puteți să ne contactați telefonic la: – – -(-)
5. Responsabilități privind produsele
Companiile, produsele sau serviciile menționate în articolele publicate sunt mărci înregistrate ale companiilor respective. Homio nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, dacă acest lucru ține de firma de curierat prin care au fost trimise. Orice reclamație va fi adusă la cunoștiința Homio în maxim 24 de ore de la recepționarea produselor, urmând ca aceasta să fie transmisă furnizorului produselor respective, spre soluționare. Cumpărătorul trebuie să facă recepția produsului la livrare și să semneze că acesta este conform comenzii.
Imaginile prezentate pe magazinul online sunt exemplificative, nuanța materialelor prezentate poate să difere puțin față de realitate din cauza lunimii în momentul fotografierii, însă clientul va fi înștiințat înainte de a i se trimite comanda fără acceptul acestuia către furnizor. Caracteristicile și disponibilitatea produselor prezentate pe acest magazin online se pot modifica fără o notificare în prealabil. Valoarea maximă a obligațiilor Homio față de orice client în cazul nelivrării sau al livrării necorespunzătoare a produselor cumpărate este valoarea sumelor încasate de firma noastră de la respectivul client. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, Homio își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea aparută.
Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.
6. Returul Produselor
La https://homio.ro/ ai timp suficient să te răzgândești în caz că nu ești convins că ai făcut alegerea perfectă. Dacă produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor tale, poți returna produsul iar noi iți oferim 2 opțiuni: fie îți returnăm suma de bani, fie poți folosi banii proveniți din stornarea produsului pentru achitarea altui produs.
În cazul în care în urma unui retur valoarea comenzii inițiale scade sub 150 de lei, în acel moment nu veți mai fi eligibil pentru serviciul de transportul gratuit, prin urmare, din suma restituită vor fi reținuți 15 lei (contravaloarea taxei de transport).
6.1. RETURNAREA PRODUSELOR SE SUPUNE URMĂTOAREI LEGI:
Ordonanței nr.130 din 31 august 2000 completată prin legea nr.51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță:
“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la comandă, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.”
Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru al adresa de email contact@homio.ro. Numai cererile scrise se vor lua în considerare.
Cheltuielile de returnare și comisioanele bancare vor fi suportate de cumpărător și se vor scădea din suma de returnat.
Produsul va fi returnat împreună cu factura de achiziție și certificatul de garanție, toate în original.
Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul și accesoriile aferente.
Produsul se va returna prin prezența personală la sediul Homio sau se va trimite prin curierat rapid, taxele de curierat fiind suportate de către client. (conform Ordonanței nr.130 din 31 august 2000 completată prin legea nr.51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr.130/2000)
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate.
6.2. NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobituri, zgârieturi, șocuri, material zgâriat, rupt sau tăiat, etc.
Prin aceasta vă informăm că ne dorim să fim un magazin online, ceea ce înseamnă că majoritatea comenzilor ce nu sunt din Str. Plantelor, Nr. 1, Brăila, sunt livrate prin curieri.
Conform ordonanței mai sus menționate, politica de returnare a produselor în termen de 14 zile lucrătoare SE APLICĂ NUMAI PERSOANELOR FIZICE ȘI NUMAI ÎN CAZUL PRODUSELOR LIVRATE PRIN CURIER, ADICĂ PRODUSELE LIVRATE LA CLIENT DE ECHIPA Homio NU POT FI REFUZATE.
7. Dispoziții finale
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu cumpărarea și lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecții condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind acceași cu un contract valabil încheiat.
Drepturile de autor asupra întregului conținut aparțin în totalitate AGROINTERMED SRL și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului.
Ne rezervăm dreptul de a refuza colaborarea cu clienții ce au un comportament neadecvat sau un limbaj necizelat.
Versiune: 1.0.3
Ultima modificare: 04 Iunie 2019
Definiții și Termeni
– este marca înregistrată a AGROINTERMED SRL , persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Str. Plantelor, Nr. 1, Brăila, având număr de ordine în Registrul Comerțului J09/729/2007, cod unic de înregistrare fiscală RO 28101315.
Vânzător – AGROINTERMED SRL , persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Str. Plantelor, Nr. 1, Brăila, având număr de ordine în Registrul Comerțului J09/123/2011, cod unic de înregistrare fiscală RO 22279152.
Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către AGROINTERMED SRL (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între AGROINTERMED SRL și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.
Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului / Utilizatorului să își creeze Liste cu Bunuri pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții folosindu-se de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online găzduit la adresa web https://homio.ro/ și subdomeniile acestuia.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv Bunurile menționate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezență fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Conținut
- toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
- informații legate de Bunurile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
- informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
- date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia. Document – prezentele Termene și Condiții.
Comunicări Comerciale – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/web push/etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către , Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Taxa de timbru verde – valoarea exprimată în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizată cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
Plata cu cardul – serviciul de plată prestat de către procesatorul de plăți integrat în Site, pus la dispoziția Clienților, Utilizatorilor și/sau Cumpărătorilor prin intermediul Site-ului în vederea efectuării unei plăți cu cardul on-line.
Token – număr criptat unic asociat cardului de plată al Cumpărătorului după efectuarea unei plăți on-line, după activarea serviciului PaybyClick și care va putea fi utilizat de către Cumpărător pentru autorizarea Tranzacțiilor prin serviciul PaybyClick.
Documente contractuale
2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
2.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
2.4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
2.5. Pentru Comenzile ce urmează a fi livrate la showroom-urile prețurile și rezervările Bunurilor și/sau Serviciilor sunt valabile 72 (șaptezecișidouă) de ore de la înregistrarea Comenzii de către Cumpărător.
2.6. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.
Politică de vânzare Online
3.1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător.
Pentru motive justificate AGROINTERMED SRL își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel AGROINTERMED SRL . În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al , pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.
3.2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3.3 În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, AGROINTERMED SRL își rezervă dreptul de a cere Clienților/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informației din cadrul Site-ului.
3.4. AGROINTERMED SRL poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care AGROINTERMED SRL are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
3.6. În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
3.8 Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.9. După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorului i se va solicita înscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.
Cesionarea și subcontractarea
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
Dreptul la proprietate intelectuală și industrială
5.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a AGROINTERMED SRL , acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
5.2. Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de AGROINTERMED SRL , includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al AGROINTERMED SRL asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al .
5.3. Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între AGROINTERMED SRL și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea AGROINTERMED SRL cu referire la acel Conținut.
5.4. Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.
5.5. În cazul în care AGROINTERMED SRL conferă Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza sub formă descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul/Cumpărătorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea AGROINTERMED SRL pentru respectivul Client/Cumpărător sau oricare alt tert care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
5.6. Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea AGROINTERMED SRL și/sau al angajatului/prepusului AGROINTERMED SRL care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta exista, față de respectivul conținut.
5.7. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care-l însoțește, în cazul în care acesta există.
Comanda
6.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
6.4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
6.4.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
6.4.2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de AGROINTERMED SRL , în cazul plății online;
6.4.3. datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
6.5. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 de zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
6.6. În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur de AICI.
6.7. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract.
Suma va fi returnată după cum urmează:
6.7.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea Cumpărătorului;
6.7.2. pentru Comenzile achitate cu ramburs -> prin virament bancar, prin emitere de voucher electronic sau în numerar în showroom-urile , la alegerea Cumpărătorului;
6.7.3. pentru Comenzile achitate prin numerar în showroom -> prin restituire numerar în showroom, prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de clienți sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
6.8. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).
6.9. În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
6.9.1 Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezintă o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmată de acceptarea noastră, conform celor descrise în continuare.
6.9.2 Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veți parcurge un proces simplu, la sfârșitul căruia veți confirma comanda apăsând butonul “finalizează comanda”. Butonul va indica în mod clar că plasarea comenzii implică obligația dvs. de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.
6.9.3 După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmăm primirea și înregistrarea comenzii dvs. (“Primire Comandă / Confirmare”). Acest lucru nu înseamnă că această comandă a fost acceptată. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare efectuată de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai după acceptarea de către noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de către dvs, urmând a vă transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care vă informăm că produsul a fost expediat (“Confirmarea Expedierii”). În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnică ori neconformități constatate în momentul procesului de expediere, vă vom informa cu privire la această situație și vom rambursa sumele plătite de către Dvs. pentru aceste produse, dacă este cazul, în conformitate cu dispozițiile de rambursare din secțiunea referitoare la drepturile dvs. statutare de retragere prevăzute în aceste Condiții de Furnizare, în decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia Dvs. de terminare a contractului.
BUNURI/SERVICII pentru care nu se asigură dreptul de retragere
7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
7.1.2. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;
7.1.3. furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
7.1.4. furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
7.1.5. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
7.1.6. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător;
7.1.7. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
7.1.8. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
7.1.9. furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
7.1.10. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.
Confidențialitate
8.1. AGROINTERMED SRL va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.
8.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
8.3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. AGROINTERMED SRL nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificari în acest sens.
Comunicări Comerciale
9.1. Cumpărătorul/Utilizatorul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, în orice moment, după cum urmează:
9.2.1. prin modificarea setărilor din Cont la secțiunea “Abonările mele”.
9.2.2. prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător său.
9.2.3. prin contactarea Vânzătorului.
9.2.4. Renunțarea la primirea Comunicărilor Comerciale nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document
9.3. Prin adăugarea de Bunuri în secțiunea din Cont:
“Coșul meu”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire:
- la modificarea prețului Bunurilor sau Serviciilor adăugate în secțiunea “Coșul meu”,
- la recomandări de Bunuri similare cu cele adăugate în secțiunea “Coșul meu”
- la existența Bunurilor din secțiunea “Coșul meu” și
- disponibilitate stoc Bunuri
“Favorite”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire:
- la modificarea prețului Bunurilor sau Serviciilor adăugate în secțiunea “Favorite”,
- la recomandări de Bunuri sau Servicii similar cu cele adăugate în secțiunea “Favorite”
- disponibilitate stoc Bunuri
9.4. În urma achiziționării unui Bun, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire la:
- sugestii de Bunuri sau Servicii recomandat a fi utilizate împreună cu Bunul sau Serviciul achiziționat
Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, în orice moment, de la Comunicările Comerciale menționate la punctul 9.3. de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Vânzător sau prin contactarea Vânzătorului în acest sens.
De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri și Servicii și a experienței de cumpărare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetării de piață și al sondajelor de opinie nu vor fi utilizate de noi în scopuri publicitare ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile dvs. la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs., transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea Vânzătorului.
Facturare – Plată
10.1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul site-ului https://homio.ro/ includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
10.2. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
10.3. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de AGROINTERMED SRL , precum şi pentru orice alte plăți aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adaugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
10.4. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
10.5. Prin această modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul său, va deține o evidență a facturilor emise de AGROINTERMED SRL , putându-le salva și arhiva la rândul său în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește.
10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către AGROINTERMED SRL în Contul său prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.
10.7. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore în Cont, te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: contact@homio.ro .
10.8. Plata prin PaybyClick este o modalitate rapidă de plată on-line cu cardul, care constă în efectuarea plății printr-un singur click prin utilizarea Tokenului aferent cardului, fără a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plată la fiecare Tranzacție.
10.9. Prețul Recomandat de Vânzare (RRP): Prețurile recomandate afișate pe Platformă sunt cele recomandate de producătorul mărcii respective sau de furnizorii . prezintă aceste prețuri pe Platformă, lângă prețul la care oferă respectivul produs Clienților.
10.10.Prețurile Produselor/Serviciilor de pe acest Site sunt informative până în momentul plasării Comenzii de către Utilizator și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe Site sunt valabile în perioada de timp menționată.
În cazul în care nu se menționează o perioadă de timp, Prețurile de Vânzare sunt valabile în limita stocurilor disponibile.
10.11 Datele cardului de plată ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumpărătorului nu vor fi accesibile AGROINTERMED SRL și nici nu vor fi stocate de către AGROINTERMED SRL sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
10.12. În anumite cazuri, pentru menținerea securității Tranzacțiilor, la înregistrarea Comenzii, Cumpărătorului i se va solicita să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului său utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care au această facilitate.
10.13. Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).
10.14. Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul poate introduce datele mai multor carduri de plată pe care le deține, pentru care se poate activa opțiunea de plată PaybyClick, fiind asociat câte un Token pentru fiecare card de plată. De asemenea, Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul poate oricând șterge orice Token dezactivâd astfel serviciul PaybyClick.
Livrarea bunurilor
11.1. Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător sau în Oficiile Poștei Române, conform opțiunii Clientului.
11.2. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
11.3. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.
Garanții
12.1. Toate Bunurile comercializate de către AGROINTERMED SRL , cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
12.2. Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanție aferent Bunului din Comandă, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
În cazul în care aceste informații sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore în contul de client, vă rugăm să ne sesizați acest aspect pe adresa de mail: contact@homio.ro
12.6. În cazul certificatelor de garanție emise de producători, Bunul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.
Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la recepția mărfii pe adresa: contact@homio.ro . Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
12.7. În cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garanție este emis de către AGROINTERMED SRL , iar garanția poate să acopere o perioadă diferită față de perioada de garanție a aceluiași Bun nou, sigilat. Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție pentru fiecare Bun resigilat în parte. Condițiile de utilizare, manipulare și transportare a unui Bun resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate și beneficiază de aceleași servicii dacă nu este stipulat altfel în pagina produsului.
Transferul proprietății bunurilor
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).
Răspundere
14.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
14.2. Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
14.3. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
14.4. Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului.
14.5. Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificate oricând de către AGROINTERMED SRL , aceștia fiind opozabili Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la data afișării în Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea kickboxului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Te rog să parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
Folosirea Cookie-urilor
Te rog să parcurgi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.
Forța majoră
17.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
17.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
Legea aplicabilă – Jurisdicția
Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între AGROINTERMED SRL și Clienți / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Brăila, Str. Plantelor, Nr. 1.