Contactează-ne
Telefon
Adresă
Brăila, Str. Plantelor, Nr. 1
Nr. de înregistrare
J09/729/2007
Trimite un mesaj
Întrebări frecvente
De ce este comanda mea întârziată?
Dacă comanda dvs. nu ajunge la timp, vă rugăm să acordați 4 zile lucrătoare suplimentare, deoarece unele pachete pot întârzia în timpul transportului. Dacă comanda dvs. încă nu a sosit după timpul suplimentar recomandat, vă rugăm să ne contactați la 0767 215 900, astfel încât să putem remedia.
Cum anulez o comandă?
Sunați la numărul serviciului pentru clienți 0767 215 900, înainte de a fi contactat pentru confirmare, dacă ați confirmat comanda telefonic, aceasta nu poate fi anulată deoarece a fost deja expediată.
Cum pot modifica o comandă?
Dacă ați plasat o comandă și doriți să adăugați alte produse sau să renunțați la unele din comandă, o puteți face până în momentul în care este emisă factura, prin intermediul serviciului nostru de Suport 24/7.
Cum pot face un retur?
Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru accesând pagina noastră de retur. Doar cererile scrise se vor lua în considerare. Cheltuielile de returnare și comisioanele bancare vor fi suportate de cumpărător și se vor scădea din suma de returnat.